Inspiration til værelset


Hej sødeste venner.
Jeg kan umuligt være den eneste, der absolut elsker at få noget inspiration til at peppe værelset lidt op. Ovenfor har jeg fundet et collage, som pretty much viser den enkelte stil, som jeg godt kan lide. 
På blandt andet TumblrWe heart it og Polyvore kan man nemt finde en masse inspiration til hver smag - om det er det enkelte, fancy eller noget helt tredje. Kom i gang med at få peppet dit værelse op, og lav nogen DIYs der viser din personlige stil.

Jeg har lavet dette indlæg, da nogen af jeg har spurgt mig om jeg ikke kunne lave noget omkring hvor man kan finde inspiration som viser hvordan man kan peppe sit værelse lidt op. Jeg laver muligvis en roomtour i billeder, hvis i kunne tænke jer det.
Xoxo
Nanna Læborg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar