Min valentines day ♥


Hej mine små valentine-babes.
Et par stykker af jer har spurgt ind til hvordan min valentinsdag var, så jeg tænkte at det ville være nemmere hvis alle jer, mine trofaste læsere, kunne læse det i et indlæg i stedet. 
Jeg havde en rigtig hyggelig valentinsdag med min skønne, skønne kæreste. Vi var til fest fredag aften, og sov derfor hos min svigerfar, da det var tættere på festen. Jeg var godt udkørt og sov derfor længe på valentinsdag. Om morgenen (Klokken halv tre :D), stod jeg så op og klokken fire, plus minus, blev min kæreste og jeg så kørt hjem til mig. Her slappede vi egentlig bare af indtil min mor og papfar tog ud og fejrede deres valentinsdag sammen. 
Til aftensmad lavede vi pasta med flødesovs, rød peber, porre og løg. Det var super hyggeligt at lave mad sammen, da det ikke er noget vi laver så tit. Jeg lavede så en lækker dessert, og inviterede svigermutti om til en kop te, hvor vi også fik min dessert, blødende hjerter (en lækker chokoladekage med smeltet chokolade indeni) og is. Efter vi havde spist kørte vi ud til min kæreste, hvor vi så børne melodi grandprix 2015.
Min skønne kæreste, Marcus, var så sød at købe det flotteste blå orkide til mig i valentinsgave. Det er den flotteste, jeg længe har set. 
Jeg håber i havde en ligeså god dag som jeg. 

Xoxo, jeres Nanna.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar