30 DAYS HEALTHY FOOD CHALLENGE


Hej mine dejligste læsere. 
Jeg har ikke blogget i noget tid nu, fordi der har været så meget med eksamener, hospitalsbesøg, breakup med min kæreste og en masse andre ting. Men nu er jeg tilbage med endnu et indlæg, yay!

Jeg faldt forleden over en challenge, der går ud på at man skal spise sundt i 30 dage, dog må man få ét usundt måltid, én gang i ugen. Jeg har valgt at tage denne challenge op, og jeg begynder fra i morgen. Det vil sige, at i får et indlæg alle de dage jeg har tid, hvor i kan læse hvad jeg har spist, drukket og hvor meget jeg har tabt mig. Det kan især godt blive en udfordring, for det er da ingen hemmelighed, at der godt kan blive kørt et par øl ned, i løbet af en dag. Men jeg vil holde jer opdateret!

Knus, kys og savn fra Nanna <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar