My outfit on POLYVORE #1

My first normal outfit


Polo Ralph Lauren polo shirt
645 DKK - ralphlauren.com


True religion jeans
1.635 DKK - revolveclothing.com


Vans shoes
265 DKK - amazon.com


H M overnight bag
300 DKK - hm.com




Hej sweeties. 
På hjemmesiden Polyvore.com kan man sammensætte outfits. Efter en ny opdatering synes jeg at hjemmesiden fortjente et indlæg, da jeg bruger meget tid derinde. Polyvore er som sagt et sted man kan sammensætte outfits, men man kan også se hvad andre folk har lavet derinde. Det er supernemt af finde rundt i og er en hjemmeside jeg personligt elsker helt vild højt. Ovenfor kan i se et outfit jeg har lavet på polyvore. Links under billedet.

Update

Som nogen af jer hurtige sjæle måske har observeret, så har jeg slettet alle mine tidligere indlæg. Jeg synes ikke at de var "professionelle" nok. Jeg har derfor valgt at starte på en frisk, efter næsten et år på bloggen. Jeg håber at i stadig vil følge med. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar